måndag 13 februari 2012

Har T/R/Å/K/I/G/T!!!!!!

Gaaaaaaaaaaaaah! Jag har tråkigt :( Är fortfarande hos Hanna och vi gör ingenting typ. Jag har ganska stor lust att ringa mamma/pappa och fråga om dom kan hämta mig! Allvarligt vi gör inget! Jag tror att jag väntar 10-15 min sen ringer jag. Vill ligga i sängen med klubba, en Sasso i knät och kolla på film och kanske varm oboy.Nu kommer lite bilder. Eller lite och lite. :D Snarare en bildbomb :)


 Från i går.
 Jag, najst med rött i pupillen.
 Jag, vet borde beskära den men orkar inte.
 En blomma, jag tror ni har sätt den i färg. En röd utanför mitt hus.
 Lite saker jag fått från Ullared och en kompis.
 Födelsedagspreseent.
 Sassos öga.
Älskar hans ögonfärg så fin till hans päls.
 Julia och One piece. Del 1 och 2 i One Piece!
En jättebra serie.
 Lite pennor, tejp m.m från Ullared.
 Nagellack,hårspännen, katt sele.
  Ett block. Det ni ser är en del av min lilla berättelse jag skriver.
 GODIS!
 Ros i svartvitt, har den i färg men denna är finare.
 Laptopen bakifrån.

Tangeter :)







Så det var dom bilderna, en bildbomb blev det :D Ska ut och fota i mon och på onsdag ska jag göra en sak ni inte får veta säger det då :D Men ha det bra så ses vi i mon eller onsdag om jag hinner. Vi ses!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar