fredag 17 februari 2012

Bildbomb

Blooggi! Yeah! Yey! Nä skoja......
Här kommer bildbomb med bilder jag tog i dag.

 Nadira snuttan i snön.
 Solen på väg ner.
 Lite himmel och träd.
 Jag.
Sjön!
 Gran :)
 Solen bakom träden.
Vovven igen.

En snö ängel jag gjorde för några dagar sen. 








Lite mer träd.







Jao, jag hade tänkt att detta skulle bli ett inlägg med mycket text men jag har inte så mycket att skriva om så jag bombar det med bilder och skriver lite vad jag har gjort i dag då. Vakan vid 10 och log i sängen till 12, flytta mig till mammas och pappas säng ( Är kvar där ännu.) Gick ut med Nadira och tog dagens bilder vid tre. Kom in satte mig här och kollade runt på sidor. www.fokis.se www.facebook.se www.youtube.com www.blogger.com och sen gjorde jag en film jag la upp på¨youtube. Kolla in den.... Sitter nu här och trökar ska starx flytta mig till mitt skrivbord och hålla på + pyssla. Men vi ses, jag hoppas att någon kompis kan komma till mig i mon för jag ska vara ensam hela eftermiddagen typ. ( H, du vet att jag vill prata med dig, så logga in på skype nu!
Ha det bra så ses vi!
Hejdå!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar