måndag 27 februari 2012

Fail bildbomb...

Tjabba tjena halloj vi säger så!
Njä skoja nog eller!?
Men idag har jag tagit ca 100 bilder så här kommer ni att få se några av dom!
Orkar inte lägga upp 100 bilder!? Seriöst!
 Jag är en vildkatt! :) =)
I'm a wild cat!
 Speglen, och under är fixat kommer före bild i annat inlägg...
 Jag =)
Före hårfärgning.
 FÖRE!
One Direction!
<3
 Sasso ligger i mammas och pappas säng.
 JA, det är Sasso och han ligger under täcket och JA han är udda!
 Smokey's tass.
Udda!
 Fail Smokey, FAIL
 Båda två, bästa bilden på dom tillsammans som jag har tagit!
<3
 Sasso spanar in en tjej?
Nja, finns tyvärr ingen...
Så han spanar nog in en...
Ja, gissa ni!
 Efter hårfärgning.
Syns inte men det är ''slingor'' i guldblont.
Det blev lite fel men snyggt ändå.








Det var allt för nu kommer strax ett inlägg med recept på Pyttipanna på mitt sätt.
=)
Vi ses snart!
Hejdå!
Kram!
Wooutt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar