söndag 8 januari 2012

Sorry

Hej bloggen!Förlåt för att jag inte har bloggat på tre dagar, men jag har en rolig sak att berätta i morgon ( är ju söndag nu ) ska jag och min mamma till Åby badet. Jag har inte varit men på deras hemsida ser det skit roligt ut, alvarligt! Det fanns en stor bassäng, 50 m lång, tre rutchkanor. En blå, en grön med tidtagning och en röd som är jättecool! Här är deras hemsida: www.abybadet.se gå till Upplevelsebad och läs! I morgon får ni inlägg LOVAR annars får ni hitta på ett straff till mig och om jag inte åker den röda ska min kompis straffa mig genom att slå mig ( inte så hårt ) varje gång hon ser mig i en vecka. Ska försöka fixa många bilder! På tisdag börjar jag skolan, inte så kul. Men ska dra nu ses på måndag.
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar