söndag 22 januari 2012

Godnatt

God natt bloggen!
Nu ska jag gå och lägga mig, men först ska jag leta fram lite resekataloger till SO:n i morgon, jag ska hitta bilder om Sydarmerika. Och sen ska vi ha idrott! Vi ska ha reskap, :D, med romerska ringar, plintar, stång m.m. Det ska bli kul för jag måste öva på att göra volter och fågelboet i ringarna och fladdermus och knäsväng framåt på stången. Kommer inga bilder innan helgen för jag har inga, och inte heller någon bra kamera. Men jag hoppas att jag får en på lördag när min mormor och morfar kommer till oss! Som ni kanske vet fyller jag 14 på onsdag! Längtar dit för jag ska ha mys kväll med min granne! Men ska gå nu, vi ses. Fixar ett tid inställt inlägg till i morgon och kanske till på tisdag, på onsdag bloggar jag antagligen inte får se. Men vi ses.Kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar