söndag 11 mars 2012

...

Är tyvärr inte på blogghumör så ofta nu men nu ska ni få 1 miljard (typ) bilder!
 Tulpan!
 Nadira kollar på en fågel.
 Mitt namn på våran brevlåda.
 Löv i rabatten.
I don't now what's for leaf.
 Gräset som vajar i vinden.
 Solen!
 Tulpaner igen!
 Någon buske/träd moj på tomten.
 Sasso i en blompåse.
 Min nya klocka.
 Bok, och kataloger.
 Linnén
 t-shirt
 Snyggt!
 Whitboardpennor.
Stort suddi.
Världens bästa bok!
( Tro mig har läst många böcker)
 Godispåse
 Söt häst :D
Resekatalog för en grej.
 Nya skor + skosnören.
 Minnah! med PEZ-tabletter.
Millah! med PEZ-tabletter.








Det var allt för i dag tror det kommer i mon med, har studiedag då som det är fint väder så kan jag gå och ta lite bilder. Hoppas ni gillar bilderna så länge. Vi ses! Kram!

P.S. Hitta gärna saker som ni tror att jag inte har sätt! D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar